Het geweldige key west - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu Het geweldige key west - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu

Het geweldige key west

Door: rickannemieke

03 September 2011 | Verenigde Staten, Key West

We hebben heerlijk Miami afgesloten met een bezoek aan Miami Beach! Lekker even op het strand liggen en genieten van de zon! Wel nog met veel wolken, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat een strakblauwe lucht geweldig mooi is voor een foto, maar dan is de gevoelstemperatuur in sommige gevallig richting de 40 graden. Erg heeeeeet dus... Je moet dus flink smeren want gaat hier enorm hard!
Ook hebben we nog kennis gemaakt met ocean drive. Gezellige straat met veel barren en restaurants, met aan de overkant een park. Even wat drinken/eten en dan nog even het strand op, het is echt genieten.
S'avonds nog even kijken naar overnachtingen voor key west wat onze volgende bestemming is geworden. Na veel zoeken hebben we uiteindelijk 'key lime inn' geboekt voor 2 nachten. Alvast spullen pakken en ons laatste nachtje miami breekt aan.

Het was een lange reis naar key west, maar hadden onderweg een hoop te zien zoals heel veel winkelketens en natuurlijk de verschillende key eilanden. Even een tussenstop en weer verder. Bijna aangekomen in key west toch nog even een supermarkt bezoeken. Je keek je ogen uit zo groot en veel keus.
Aangekomen bij onze kamer... Vriendelijke mensen en erg klein lief huisje. Je moet uitkijken dat je niet per ongeluk op een hagedis gaat staan. Een plons in het (warme) zwembad en op na de zonsondergang. Helaas teveel wolken.
Ook hebben we een vlindertuin bezocht, het zuiderlijkste punt van de vs en aids memorial. Net 2de poging tot de zonsondergang. Helaas nog te bewolkt maar wel de moeite waard. Erg gezellig en relaxt allemaal. Jammer dat alle hotels/motels vol waren want wilde nog wel een nacht blijven. Morgen op naar fort lauderdale en de everglades bezoeken.

• 03 September 2011 - 03:26

Eva:

klinkt lekker, temperaturen richting de 40..... ik heb afgelopen week met n dik vest op de bank gezeten en de verwarming is zelfs aangeweest!!!!!!!
    geniet er maar van!

• 03 September 2011 - 09:46

Suus:

IK WIL OOK NAAR FLORIDA!!!!!
    Veel plezier bij Fort Lauderdale en de Everglades. Lijkt me helemaal geweldig. Dikke kus, ook van Sien natuurlijk.

• 03 September 2011 - 10:49

Roos:

Hee Annie! Woow, klinkt superrr! Geniet ze @ Everglades. Ben benieuwd naar de foto`s van daar!
    Enjoyyy!

Liefs!

• 03 September 2011 - 18:10

Toon:

Nou heb ik gehoord dat je daar heel sporadisch een verdwaalde krokodil kunt tegen komen. DUS KIJK UIT !!!!
    Nog veel plezier samen.

Groeten Toon en Josée

• 04 September 2011 - 09:09

Lonneke:

Annie!

Wat een mooie verhalen, nu al!
    Geniet van je belevenissen daar!

xx Lon

• 04 September 2011 - 09:24

Miranda:

Vergeet je geen zakje zon mee te nemen voor het oo zo neerslachtig thuisfront?
    Gisteren was het oké maar waarschijnlijk is Nederland er danig van geschrokken want vandaag plenst het weer...geniet ervan...dikke kus,

je zus

• 04 September 2011 - 20:33

Marjon:

Ha Annemieke en Rick,

O, wat heb ik er zin in om er tussen uit te gaan, als ik dit lees. Maar helaas zit dat er voorlopig niet in. Ik doe het wel met jullie verhalen, dus blijf vooral schrijven! Nog veel plezier en zon.

• 06 September 2011 - 10:30

Iris:

Super leuk om jullie verhalen te lezen!
    Geniet er nog van!

• 06 September 2011 - 14:11

Mathilde:

Wat gaaf dat jullie nu al zoveel zien en meemaken! Zitten wij hier in NL met regen en wind ;-). Probeer bewust te genieten van elk moment!! Als ik jouw verhalen lees ben ik ook een beetje op vakantie, hihi ;-). Ik kijk uit naar het volgende bericht. Dikke kus