Op naar het strand van Daytona - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu Op naar het strand van Daytona - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu

Op naar het strand van Daytona

Door: rickannemieke

11 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Daaar zijn we weer..
Na het avontuur met de LAW, zijn we maar snel het criminele Orlando ontvlucht.
Wel jammer om een heel fijn Hilton, na wisselen van de kamers dan, te moeten verlaten.
Lekker luxe en heel vriendelijk (te) personeel...je wordt gek van het gegroet op het terrein..how are you?, everything ok? Etc...maar wel topvoorzieningen..
Maar toch maar in de autogestapt voor een korte rit naar daytona beach, kijken wat we daar voor hotel treffen..
Even een tussentijds bedankje voor de ipad app van booking.com..dat maakt het zoeken en reserveren van hotels wel heel makkelijk..ik verwacht de reclame opbrengsten snel op mijn rekening..hihi.
We zn wat vroeg en besluiten om via de Daytona speedway te gaan...een rondleiding over het inmens grote oval terrein en daarna nog even kijken naar de trainende stockcars..leuk om eens gezien te hebben..
Het hotel staat boven op de zuidelijke deel van Daytona beach..en we zitten 8 hoog...wauw wat een view over de atlantic..heerlijk..
De pizzahut toevallig tegen gekomen en een heerlijke, zeg maar gerust magistrale, pizza gegeten ( type wordt nu lastig met al die kwijl op de toetsenbord).
Gaan nu effe naar het strand...dus...geen tijd nu om verder te typen...tot de volgende...
Oh ja ..het is hier elke dag dik 30 graden..hihi
Laterrrrrr

• 14 September 2011 - 07:24

Mathilde:

Dat klinkt weer allemaal top!! Moooi uitzicht zeg :-)

• 14 September 2011 - 19:30

Eva:

owkeeeej ik begrijp uit alle verhalen dat ik nodig onder de zonnebank moet om zondag niet zo wit bij je af te steken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    meteen maar ff n update: nieuwe outfits zijn goedgekeurd en repetitie zaterdag is bij Jelle thuis, kunnen we met zijn piano oefenen en meer ruimte om te dansen! x