Een echt Amerikaans avontuur - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu Een echt Amerikaans avontuur - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu

Een echt Amerikaans avontuur

Door: rickannemieke

09 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Nog even een update over vandaag.
We begonnen de dag mega vroeg richting cape canaveral. De lancering van delta 2 zou om half 9 plaats vinden. Helaas door het weer is de lancering afgelast. Dan maar even het park rond. We zijn alle 2 niet helemaal fit dus besluiten op tijd terug te gaan en even te relaxen aan het zwembad. We denken dat de vermoeidheid aan het toeslaan is. Je doen tenslotte erg veel op een dag.

We wisten dat savonds het vuurwerk was van disney en dat schijnt geweldig te zijn. Vanuit ons balkon kan je het net niet zien ivm de wolken die er hangen. We besluiten een plek in de buurt te zoeken om toch foto's te kunnen maken. In eerste instantie een plek langs de kant van de weg. Tot onze verbazing zien we op een ander punt het vuurwerk (dachten we). Dus besloten we verder te rijden en te kijken of we dichterbij konden komen. Helaas was dit een ander vuurwerk. Toevallig hadden we een boekje met tijden van de shows van alle disney parken en daarin stond dat het vandaag om 10 uur zou zijn. We zijn dus toch omgedraaid en aangezien we meer tijd hadden konden we kijken of we een betere plek konden vinden. We kwamen uit op een pad waar je mooi het kasteel zag en we besloten daar verder te rijden want er stond toch geen bord dat we er niet in mochten. Het was wel een gek modderig pad. En ja hoor er kwam een auto achter ons aan en nog geen 2 tellen later rood met blauwe lichten. Je raad het al de politie. Nu bleek dat het de achteringang van disney was. Rick werd helemaal ondervraagd en moest de auto uit. Annemieke moest blijven zitten in de auto. Dat was niet grappig. We trilden beiden aan alle kanten. Er kwamen meer politie-auto's en ook annemieke werd ondervraagd. Gelukkig alles goedgekomen maar was wel even echt schrikken.

• 09 September 2011 - 06:22

Lonneke:

Stelletje criminelen, wilden jullie Mickey ontvoeren?
    Dat lijkt me schrikken.. hebben jullie toch nog van het vuurwerk kunnen genieten?

x

• 09 September 2011 - 08:40

Nien:

Haha Lon, geweldig.
    Jeetje en dan mij smsen annie, ik lag al in bed! Nou zou echt eng zijn zeg bah. Gelukkig niemand achter de tralies belandt :-)
    Kus!

• 09 September 2011 - 10:10

Iris:

Haha dat is niet zo slim,
    Gelukkig is het goed afgelopen.
    Hebben jullie nog wel een glimpje kunnen opvangen van het vuurwerk tussen de ondervragingen door?

• 09 September 2011 - 22:33

Toon:

Oké

Op naar het volgende avontuur
    Wat een eikels daar in de USA
    Maarja, kijk maar uit want als je een keer boe roept lopen ze hard weg of ze roepen om versterking en beginnen te schieten.
    Het is wel erg realistisch en geen kwats wat je heel vaak hoort.

Groeten Toon en Josée

• 11 September 2011 - 11:34

Roos:

Haha prachtig die reactie van Lon! Spannendd verhaal zeg! Gelukkig verder niks ergs gebeurd!

Xx