Daytona vervolg - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu Daytona vervolg - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu

Daytona vervolg

Door: rickannemieke

16 September 2011 | Verenigde Staten, Daytona Beach

We hadden jullie verlaten voor het bruin bakken op het strand en dobberen in de branding van de atlantische oceaan, was een moeilijke keuze maar toch..hihi.
We zijn de deze volgende dag naar St Augustine gegaan een dorp een uur noordelijker van Daytona..
Hier hebben we een fort bekeken die overgebleven was van de belegering..daar moest je met een boot heen, aangezien we daar, dachten wij, een 1,5 uur op moesten wachten, zijn we nog wat van de omgeving gaan bekijken..maar naar de aanblik van een paar giga grote spinnen toch maar rustig op de paden gebleven gewacht tot de boot kwam.
Het fort was erg klein en de trekpleister was dat er een kanon afgeschoten zou worden..EN DAT WERD ER !!.. Sorry ..en dat werd er ..
Daarna nog over strand tussen duizenden krabbetjes gewandeld opzoek naar een nest van de zee arend ( niet gevonden)..
aansluitend hebben we nog door het oudste straatje van de stad gelopen met daarin de oudste houten school ..allemaal een snufje toeristisch maar wel geinig..
Daarna terug naar het hotel..
Onderweg even wat gezonder eten opgepikt in de supermarkt..
S avonds nog even een wandeling over de kermis op de boulevard (wat een oude meuk kermis is dat)..maar met zo' n 28 graden om 22.00u is dat zelfs nog lekker en leuk om te doen.
Nog effe snel geregeld dat we hier een nachtje langer konden blijven en dan...Op naar 8e verdieping om te slapen..

S ochtends wakker worden met de warmte die van buiten de kamer in golft..de ramen zijn zo heet dat ik zeker weet , niet getest, dat je er een ei op kunt bakken..
Van daag een relax dagje aan de zee..smeren maar..
S avonds , behoorlijk gaar en aangebrand, naar een hotel iets verder op , waar ze op de 29e verdieping een panorama restaurant hebben..Daar hebben we , met heerlijk eten , een mooie zonsondergang kunnen aanschouwen met aansluitend ( terug in het hotel) een gave onweersbui kunnen volgen ( zie foto).
Oh vergeet ik ( rick) nog te vermelden dat we tussentijds naar een midgetgolf baan waren geweest.
Helemaal aangekleed met een vulkaan en rotsen en een neergestort vliegtuig etc..en dat ik daar effe VET GEWONNEN heb...hahaha
Truste tot boggle..