Welkom in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu Welkom in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van rickannemieke - WaarBenJij.nu

Welkom in Miami

Door: rickannemieke

31 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami

Ons eerste verslag vanuit miami.
Na een lange vermoeiende reis (met benen in je nek omdat er weinig ruimte in het vliegtuig was) toch veilig aangekomen. Hebben veel last van turbulentie gehad erg vervelend...
Ze zeggen dat florida de sunshine state is... Nou het leek nu the raining state, wow het kwam er met bakken uit met onweer en bliksem... Wow en die onweersknallen gaan zooo hard hier, daar is nederland niks bij. Na een flits gelijk een knal net alsof er een bom ontploft.
We hebben een erg mooi hotel/appartement. Dus hier kunnen we ons wel vermaken. Gisteravond een pizza gegeten, en niet zomaar een hihi. We bestelde met zn 2en 1 medium pizza... Nou een pizza in nederland is daarbij te vergelijken als een xxxxxxxxs pizza. Bijv een dr oetker pizza zal er denk ik uuh 4x in passen. Je snapt wel dat we veel lol hebben gehad daarom. De helft met een doggybag megenomen.
We sliepen al om half 9 ofzo. wat wil je na 24 uur wakker te zijn geweest!!!
Vanacht wel een keer wakker geweest.
Vanmorge waren we alle 2 om half 6 al wakker en hebben doormiddel van boeken en de ipad besloten om naar de bayside mall te gaan. Een overdekt winkelcentrum aan de haven met daarnaast nog een park. Erg mooi allemaal, en leuk om verschillende soorten reigers heel dichtbij te zien en zelfs ibissen. Even relaxen langs de kade en een lekkere salade eten. Dat is pas een vakantiegevoel heerlijk.
Helaas regent het hier nog wel veel. Maar de temperatuur is heerlijk soms zelfs te heet. Zeker als je net in een winkel hebt gelopen met airco en dan buiten komt. Dan krijg je wel even een klap te pakken.
We vermaken ons prima hier dus die 18 dagen moeten wel goed gaan komen. Vanavond even kijken wat we morgen gaan doen en weer op tijd naar bed.
Wel hebben we regelmatig even een dip en zitten nog niet helemaal in het goede ritme merken we. Maar dit komt vast goed... We hebben er nog een dag of 16 de tijd voor hihi.
Weltrusten voor jullie. Wij gaan zo nog even wat eten.

Liefs van ons

• 30 Augustus 2011 - 22:34

Nien:

Jeej hjet eerste berichtje van jullie! Moet wel gek zijn ja, zo vroeg wakker! Fijn dat het iig een geslaagde dag was. Al veel foto's gemaakt? Eetze nog, wij gaan slapen haha.

Liefs!!!

• 31 Augustus 2011 - 16:00

Mathilde:

Klinkt erg leuk, ondanks de lange reis en de regen. Ik hoop dat het weer vandaag wat beter is! Lekker genieten van alles en ik kijk uit naar jullie volgende bericht :-). Heel veel plezier!! X

• 31 Augustus 2011 - 17:06

Bregje:

Klinkt leuk hoor Annie! Heel veel plezier daar... ben benieuwd naar jullie volgende verslagje. X

• 31 Augustus 2011 - 18:42

Marjon:

Ha Rick en Annemieke,

Leuk om te lezen. En heb je gemerkt dat je nu dan ook rustiger slaapt, Annemieke?
    Koorrepertitie was wel heel apart. Eerste uur allemaal op een matje verspreid in de zaal zitten zingen. In groepjes verdeeld allemaal wat anders door elkaar heen zingen. Roemeens, ha ha, la la, everytime we're singing en nog iets roemeens etc. dat allemaal door elkaar en ook nog begeleid door cd. Het is bedoeld om ons te trainen in je eigen partij zingen, terwijl je buurvrouw wat anders zingt, maar toch luisteren naar je buurvrouw/man. etc. Daarna weer het dansje van patricia geoefen en Marjan heeft ook nog iets gedaan het laatste half uur, maar toen was ik al naar het werk.
    Dus als het toch regend, kunne jullie in je hotel de repetitie samen doen.
    Nog een fijne vakantie, ik blijf jullie volgen.

• 31 Augustus 2011 - 21:07

Robert:

Erg leuk dat jullie het naar jullie zin hebben. Geniet ervan! Ik kijk uit naar jullie volgende reisverslag. Groetjes

• 01 September 2011 - 10:18

Silke:

Hybiscus Ice Tea? (@ Starbucks)