Welkom in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van rickannemieke - WaarBenJij.nu Welkom in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van rickannemieke - WaarBenJij.nu

Welkom in Canada

Door: Rickannemieke

03 Juni 2014 | Canada, Calgary

Hier is dan ons eerste verhaaltje vanuit Calgary.
Vanmorgen moesten we vroeg opstaan om door moeders naar het station gebracht te worden. Uiteindelijk hadden we een trein eerder dan gepland dus konden alles mooi op ons gemakje doen.
Eenmaal aangekomen op Schiphol mochten we zelf onze bagage inscannen en kwamen tot de conclusie dat de kg goed benut waren hihi.
Nu konden we wachten en wachten totdat we eindelijk konden boarden. Wat een luxe in het vliegtuig hadden we gewoon ons eigen schermpje dus konden we zelf kiezen wat we wilde kijken. Rick heeft wat spelletjes gespeeld, film gekeken en muziek geluisterd. Annemieke kon niet kiezen dus heeft uiteindelijk 4 films gekeken. Je moet wat als je 9 uur stil moet zitten in een vliegtuig. Tussendoor nog verwend worden met heerlijke maaltijden dus we konden er weer tegenaan al is je lichaam helemaal ontregeld door het tijdsverschil. Aankomsttijd was nl 13.30 en toen was het in nl al 21.30.
Even wat geld pinnen (hier erg mooi briefgeld) en toen buiten met een telefoon aan een paal het hotel gebeld want die zouden ons per shuttle ophalen. Erg goed geregeld. In de shuttle nog tips gekregen dus daar kunnen we wat mee. Nu flink tijd aan het rekken. Even wat eten bij denny's, rondje lopen en even genieten van zwembad en hottub. Nu kijken hoe we nog wat tijd kunnen rekken aangezien het pas 21.21 is. Morgen gaan we de camper halen en kan het avontuur gaan beginnen. We hebben er zin in!

• 03 Juni 2014 - 06:36

Miranda :

Maak maar mooie herinneringen! We blijven jullie gezogen volgen.. Dikke knuffel!! Xx

• 03 Juni 2014 - 06:38

Miranda :

Gezellig.. Dat bedoelde ik.. Oo goeie morgen :)

• 03 Juni 2014 - 07:31

Franke:

Veel plezier en ik kijk uit naar jullie nieuwe verslag! Enjoy and have fun!

• 03 Juni 2014 - 07:55

Syl:

Wat heerlijk. .. geniet ervan! En heel veel plezier

• 03 Juni 2014 - 07:56

Annita :

Wat leuk, om jullie te volgen, geniet van jullie vakantie, wees voorzichtig en heel veel plezier

• 03 Juni 2014 - 08:17

Fijne vakantie!

• 03 Juni 2014 - 22:25

Elkie:

Hee Rick en Annemieke,

Wat gaaf dat jullie daar zijn zeg! Canada is zoooo super! Ik wilde dat ik ook nog een keer daar was!

• 03 Juni 2014 - 22:26

Elkie:

Te snel verzonden.... :-S

Geniet er heeeeel erg van! Kijk uit voor beren.
    En zet af en toe wat mooie foto's op de site zodat wij een beetje mee kunnen genieten!

Vergeet niet een dikke zak marshmallows te halen voor boven jullie vuurtje! :-D

Groeten!